ניהול מסודר של חשבוניות הוא קריטי להצלחת העסק, במיוחד כשמדובר במעקב אחרי מסמכים חסרים. מערכת חשבון פשוט מאפשרת לך לראות בצורה ברורה ומיידית אילו חשבוניות חסרות, כדי שלא תפספס אותן בשליחת המסמכים ותוכל לפעול להשלמתן בזמן.
איך זה עובד?
המערכת מציגה לך רשימה מסודרת של כל הספקים הקבועים שלך, וליד כל ספק מצוין אם התקבלה חשבונית או לא.
במידה ולא נדרשת חשבונית מספק מסוים בחודש זה, תוכל לסמן "לא נדרש". אם כן, תדע מה חסר ותוכל להעלות את החשבונית במהירות.
התראות על מסמכים חסרים נשמרות, כך שתוכל לטפל בהן בצורה מסודרת ונוחה.