צפיה בולטת בחשבוניות חסרות – לוודא שכל המסמכים יישלחו לרואה החשבון

ניהול מסודר של חשבוניות הוא קריטי להצלחת העסק, במיוחד כשמדובר במעקב אחרי מסמכים חסרים. מערכת חשבון פשוט מאפשרת לך לראות בצורה ברורה ומיידית אילו חשבוניות חסרות, כדי שלא תפספס אותן בשליחת המסמכים ותוכל לפעול להשלמתן בזמן.

איך זה עובד?

  • המערכת מציגה לך רשימה מסודרת של כל הספקים הקבועים שלך, וליד כל ספק מצוין אם התקבלה חשבונית או לא.
  • במידה ולא נדרשת חשבונית מספק מסוים בחודש זה, תוכל לסמן "לא נדרש". אם כן, תדע מה חסר ותוכל להעלות את החשבונית במהירות.
  • התראות על מסמכים חסרים נשמרות, כך שתוכל לטפל בהן בצורה מסודרת ונוחה.

יתרונות

  • מניעת איבוד של הוצאות והחזרי מע"מ, במיוחד עבור ספקים קבועים.
  • שליטה מלאה ונוחה על כל המסמכים החשובים שלך במקום אחד.
  • מעקב ויזואלי ברור על מסמכים חסרים עם תיקיות חכמות.
  • חיסכון בזמן ומניעת טעויות.

מומלץ לקריאה:



נסו את חשבון-פשוט עכשיו

הרשמו ל-14 ימי ניסיון ללא עלות וללא התחייבות


לחצו כאן להרשמה להתנסות חינם
* אין צורך בכרטיס אשראי להתנסות במערכת *
למה לבזבז זמן על עבודה ידנית?
תנו לחשבון פשוט לדאוג לאיסוף ולארגון החשבוניות,
ותפנו לעצמכם זמן לדברים החשובים באמת.