תיקיות חכמות למיון החשבוניות – סדר וארגון
אחת התכונות המרכזיות במערכת חשבון פשוט היא היכולת למיין ולארגן חשבוניות בקלות באמצעות תיקיות חכמות. המערכת מסווגת את החשבוניות לפי החודש או הספק, כך שתמיד תוכל למצוא את המסמך הדרוש במהירות ובנוחות.
איך זה עובד?
- התיקיות נוצרות באופן אוטומטי כל חודש, ותמיד מתעדכנות בהתאם לחשבוניות שהתקבלו.
- החשבוניות ממוינות אוטומטית לתיקיות הנכונות לפי פרמטרים כמו שם הספק, תאריך או סכום.
- המערכת מאפשרת חיפוש קל לפי הספק, החודש או סוג המסמך.
יתרונות:
מומלץ לקריאה:
